In de transformatiefase zorgen we dat plannen van het papier komen. Hierbij passen we bewezen werkmethodes toe, zetten we digitale samenwerkingstools in en staat altijd de (interne) klant centraal. We gaan aan de slag met de mensen die verantwoordelijk zijn voor uitvoering en creeren alignment en een werkritme binnen de teams. We werken iteratief, valideren aannames en verbeteren wat beter kan. Wat resulteert zijn (digitale) producten, diensten en processen, die aansluiten bij de behoeften van de klant. Gedurende het proces is de ambitie onze gids, houden we korte termijn doelstellingen op de radar en monitoren we voortgang.

Voorbeelden van hoe wij transformaties vormgeven en versnellen

Operatiekamers sneller open door validatie in 1 dag

Interflow realiseert, beheert en valideert o.a. cleanrooms en operatiekamers. Tijdens de validatie van een operatiekamer is de OK tijdelijk buiten gebruik. Aangezien Interflow ernaar streeft haar dienstverlening continue te verbeteren en validatie een belangrijke driver voor groei is, heeft de onderneming geinvesteerd in de schaalbaarheid van deze activiteiten. Als onderdeel van het groeiprogramma is een webapplicatie ontwikkeld waarmee het validatieteam nog dezelfde dag rapportages kan opleveren aan de klant. De OK kan hierdoor sneller weer in gebruik genomen worden!

Verbeteren vastgoedbeleving in digitale gebouwde omgeving met smart building startup

Hoewel de vastgoedsector een ‘lagging industry’ is voor wat betreft digitalisering, gaat de digitaliseringsgolf nu in volle vaart door de gebouwde omgeving. Trends op het gebied van IoT, data analytics en verduurzaming, hebben aanzienlijk impact op de manier waarop dienstverleners in gebouwbeheer hun klanten kunnen helpen om gebouwen duurzamer, gezonder en ‘slimmer’ te maken. Om het businessmodel van BAM Gebouwservices aan te passen aan deze veranderende omstandigheden, is de smart building statup Up by BAM in het leven geroepen.

Verbinden vraag & aanbod kantoorruimte

Na de financiele crisis onstond het idee om een online platform te ontwikkelen, waarop kantoorruimte gedeeld kon worden. Onder invloed van de crisis besloten grote organisaties hun vastgoedportefeuille terug te dringen. Tegelijkertijd was er een toename van startup activiteit, groeide het aantal ZZP-ers sterk, en werden leegstaande panden herontwikkeld tot deelkantoren. Het DeskMatch platform verbindt aanbieders van kantoorruimte en flexwerkers op zoek naar de leukste, voordeligste, meest inpirerende werkplekken.

Vrijblijvend sparren over transformatie naar een toekomstbestendig businessmodel voor uw organisatie?
Bel: 020 215 70 32
Contact